امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

امیر های مادر

مسابقات سطح دو ژیمناستیک

1393/6/16 10:44
نویسنده : مادر دوامیر
571 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه 21 شهریور مسابقه سطح دو ژیمناستیک داشتم

دو سه هفته ایی بود که دیگه به باشگاه برای ژیمناستیک نمی رفتم

اما اقا مربی زنگ زد به مامانم و گفت برای مسابقات حتما شرکت کنم

من هم چند جلسه برای یادگرفتن برنامه سطح دو به باشگاه رفتم

روز مسابقه صبح زود من و مامان جون به باشگاه رفتیم

بعد ازشروع رسمی برنامه  و احترام گذاشتن دسته جمعی به هیات داوران

شروع به رژه رفتن نمودیم

یکی دوتا عکاس و خبرنگار برای پوشش خبری این مسابقات به باشگاه اومده بودند

خبرگزاری پانا در سایتش نوشت :

ژیمناست های پسر شهرستان بابلسر در مسابقات سطح یک و دو ژیمناستیک رقابت کردند.

به گزارش خبرگزاری پانا، این مسابقات با شرکت 160 ژیمناست پسر در رده سنی 4 تا 13 در خانه ژیمناستیک بابلسر زیرنظر امید حق شناس  مسئول کمیته آموزش هیات ژیمناستیک مازندران و با حضوربرگزار شد و درپایان نیز به نفرات برتر مدال و جایزه از طرف هیات ژیمناستیک بابلسر اهدا شد.

همچنین به سایر شرکت کنندگان هم در حضور 500 تماشاگر حاضر جوایزی به رسم یادبود تعلق گرفت.

niniweblog.com

سپس به ترتیب سن از بزرگ به کوچیک برنامه را در مقابل داوران انجام می دادیم

ساعت 8تا ساعت 10.5 منتظر بودیم تا نوبت هم سن های من بشه

اما متاسفانه اسم منو ندیدند و به سال پایین تر رفتند

بعد که مامانم متوجه شد به موبایل مربی که کنار داوران نشسته بود زنگ زد

اما داوران گفتند باید همه برنامه شون را اجرا کنند در اخر نوبت من و بقیه از قلم افتاده ها میشه

همه هم سن و سالای من امتحان داده بودند و من مونده بودم که حسابی کلافه و گرسنه شده بودم

و مامانم هم حسابی عصبانی شده بود عصبانی

بالاخره نوبت من شد اما با بی حوصلگی تمام برنامه ام را انجام دادم

ساعت 12.5 نوبت پخش مدالها شد که من مدال برنز گرفتم

به همه هم جایزه داده بودند از مامانم هم خواستند تا مدال طلا بچه های گروه ما را اهدا کنه

(شاید می خواستن از دلش در بیارن یه جورایی)چشمکمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرمحمد
8 مهر 93 9:17
امیرعلی جون قهرمانیتو تبریک میگم ... مامانش چه افتخاری از این بالاتر که به گردن ورزشکارها مدال انداختی ؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا قوت
مادر دوامیر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان کیانوش
14 مهر 93 12:53
موفق باشی عزیزم .آفرین