امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

امیر های مادر

دعوت شدن به تولد دوستم

1395/5/12 13:22
نویسنده : مادر دوامیر
845 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز توی خردادماه قبل از  امتحانات ترم دوم دوستم ،

علیرضا وجدانی به من کارت دعوت تولدش را داد

من و دوستام کلی ذوق زده بودیم برای رفتن به تولد

وقتی به خونه اومدم کلی در این زمینه با مامانم صحبت کردم

مثلا چی بپوشم ؟ چی هدیه بخرم ؟ چه وسایلی همراه خودم ببرم تا بازی کنیم؟

طبق معمول باباجون مخالف این جور برنامه ها بودند و می گفتند : خطرررر داره

بچه تنهایی کجا بره !! یه وقت اتفاقی نیفته

خلاصه بعد از کلی صحبت ،راضی شد از شانس من اونروز ساعت 4-6 کلاس فوتبال هم داشتم

تازه شام هم خونه خاله خاور ساری دعوت بودیم

بنابراین خلاصه فشرده و سخت برنامه ریزی کردیم تا من به تولد برسم

بعد از فوتبال بلافاصله رفتم خونه دوش گرفتم و اماده شدم برای مهمونی

آدرس خونشون خیلی نا مشخص و نا معلوم بود بعد از کلی پرسو جو و تماس گرفتن پیدا کردیم

خدا رو شکر هنوز همه ی دوستام نیومده بودند

کلی با هم فوتبال بازی کردیم تو حیاط و بعد رفتیم بالا عکس گرفتیم و میوه خوردیم،

هنوز کیک نبردیده بودند که مامان و بابا اومدند دنبالم

مامان دوستم برام تو ظرف کمی لازانیا و پیتزا گذاشت

خلاصه تجربه خوبی بود اولین بار تنهایی بدون مامان و بابا و داداش جایی دعوت شدم

برای شام به سمت ساری حرکت کردیم من از بس خسته بودم تو راه خوابیدم چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مصطفی وخواهرکوچولوش
3 شهریور 95 23:01
همیشه از خدا عافیت و خوشی شما را میخوام.دوست دارم