امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

امیر های مادر

مسابقات جام رمضان بسکتبال

1395/5/12 13:42
نویسنده : مادر دوامیر
227 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ماه مبارک رمضان با اینکه همه روزها روزه داشتم اما دو روز در هفته ساعت 6.5 تا 8

تمرین بسکتبال هم می رفتم

واقعا هلاک می شدم

اما چون خیلی با علاقه تمرین می کردم زیاد اذیت نمی شدم تا یه دوش بگیرم اذان می شد و افطار می کردم

 

اخرای ماه مبارک رمضان در بابل مسابقه جام رمضان داشتیم

اولین تجربه حضور در مسابقات را داشتم

تیم حریف همه از دم از ما سن دار تر و بلند قدتر بودند

اصلا یک مسابقه نابرابر بود ولی ما خیلی خوب ظاهر شدیم

همه انتظار شکست سنگین از ما را داشتند

اما ما خیلی آبررررررو وووومندانه شکست خوردیم خندونکچشمک

پسندها (1)

نظرات (1)

000
3 شهریور 95 23:07
خاله فدای روزه دار پر تلاشش بشه. تلاش کردن مهم بود شکست (اون هم با اون شرایط نابرابر)اصلا مهم نیست. همیشششششه مووووووووووووووفق باشی