امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

هوای برفی و آدم برفی

1392/11/14 10:06
نویسنده : مادر دوامیر
429 بازدید
اشتراک گذاری

برف 92 و امیر علی جان

این عکس را در اولین ساعات باریدن برف 11 بهمن 92 گرفتیم 

امیر علی جان که اولین بار در زندگیش باریدن برف در حیاط خانه را مشاهده می کرد ،

کلی ذوق زده شده بود

ما هم برای اینکه تو ذوقش نخورده ،شال و کلاه کردیم و

رفتیم از روی ماشین برف را جمع می کردیم و به کمک امیر علی جون براش یه آدم برفی

کوچو لو  درست کردیم

صبح وقتی در خانه را باز کردم با دنیای سفید پوشیده از برف مواجهه شدم

فورا مامانم را صدا کردم ،گفتم مثل سال 86 برف می باره

مامانم هم کلی خوشحال شد

اما من همش دلم می خواست مدرسه تعطیل باشه ولی تعطیل نشد که نشد

مامان منو با ماشین تا سرکوچه برد و با سرویس به مدرسه رفتم

امیرعلی هم سر ساعت بیدارشد و لباس پوشید که راننده سرویس گفت مدارس بابلسر تعطیل هستند

و مامان یه عکس از امیر علی گرفت و اونو فرستاد بالا

ابرف 92 و امیر علی جان

 


 امیدوارم با هر دونه برفی که می باره یه غصه از دلت پاک شه.

آرزو می کنم غم های دلت برن زیر برف زمستون و

دلت همیشه سفید و بدون غم بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فدا
12 بهمن 92 11:39
سلام نورچشمم:همیشه از آسمون به زمین میبارید یبارم از زمین به آسمون ببارهچون ما تو تهران روز کاملا آفتابی داشتیم وشما برفی جالب بود همیشه ما از سرما میگفتیم شما از آفتاب این دفعه برعکس شد ما از تعطیلات مدارس تهران خسته شدیم حالا نوبت شما که تعطیل بشین خاله فدا ،انشالله همیشه بهتون خوش بگذره.
مادر دوامیر
پاسخ
ان شالله ايندفعه كه اومدين بتونيم باهم برف بازي كنيم خاله مهربون و شفيقم
مصطفي.
12 بهمن 92 18:24
سلام امير علي پسرخاله خوبم، اميدوارم در اين روز برفي با نرفتن به مدسه وبرف بازي بهت حسابي خوش گذشته باشه.اينهمه ما به علت آلودگي هوا تعطيل شديم يك بار هم شما به علت سردي هوا.(به اصطلاح اينهمه از هوا باريد يكبار از زمين).
مادر دوامیر
پاسخ
واقعا جاتون خالي بود