امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

شرکت در لیگ پایا امیراحمدجان

1393/3/20 8:33
نویسنده : مادر دوامیر
626 بازدید
اشتراک گذاری

لیگ پایا

از طرف مدرسه برای لیگ پایا دعوت شده بودیم

و باید گروه گروه می شدیم و بعد با واریز مبلغی پول  و تهیه چند تا کتاب ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست ،اسامی گروه مان برای شرکت در مسابقات پایا  فرستاده می شد

من به عنوان سرگروه و اعضا گروه را از کلاسهای دیگه انتخاب کردم بغیر از احمد نتاج که کلاس خودمون بود سعید براری و امیرحسین مهدی تبار و امیرحسین ناصری را انتخاب نمودم

5شنبه 8 اسفند ماه، مسابقه داشتیم

ابتدا حدودا 15 دقیقه چند جزوه بهمون دادند و بعد از ما متحان گرفتند

امتحانش فوق العاده سخت بود

اما چون من تقسیم بندی کرده بودم کتابها را ،بنابراین هرکدوم از دوستام یک سری سوالها را جواب دادند

من و احمدنتاج ریاضی بودیم وامیرحسین فیزیک و ناصری شیمی و مهدی تبار هم زیست .

از آزمون با اینکه خیلی خیلی سخت بود راضی بودیم

تا اینکه در فروردین ماه نتیجه اعلام شد و تیم ما با رتبه بسیار عالی وارد مرحله نیمه نهایی شدیم

کلی ذوق کردیم

فقط در مدرسه ما ،تیم من و یک تیم دیگه رتبه آوردیم

خلاصه کلی شور و ذوق مرحله نهایی را داشتیم

اما آنطور که باید و شاید برای این مرحله نخوندیم چون کلی درگیر امتحانات مدرسه شده بودیم

هر روز آزمون هر روز امتحان ،

تا اینکه کارت وود به مرحله نیمه نهایی را به ما دادند

کارت ورود به مرحله نیمه نهایی لیگ پایا

و ما باید 19 اردیبهشت به حوزه مورد نظر می رفتیم

با دوستام سر کوچه خونه مون قرار گذاشتم و همراه بابا جون به سمت بابل رفتیم

لیگ پایا

احمدنتاج خونه اش بین راه بود هرچی ایستادیم خبری نبود به موبایل باباش زنگ زدم گفت خونه مادربزرگش رفته

مثل اینکه یادش رفته بود

پدرش گفت : شما برید من اونو به محل آزمون می رسونم

حدودا یک ربع نیم ساعت بعد از ما رسید

با صورت پف آلود و چشمهای خواب آلوده

با زیر شلوار ورزشی

کلی از دیدنش خندیدیم

بیچاره می گفت : خیلی راحت خوابیده بودم

که یکدفعه دیدم پدرم با سرو صدا اومد که همه رفتن برای امتحان و تو جا موندی

من که منگ بودم چیزی نمی فهمیدم بنابراین پدرم منو کشان کشان به سمت ماشین برد و من

تو راه تازه بیدارشدم و یادم اومد امروز مسابقه داشتیم

موقع برگشتن هم من همه را ساندویچ مهمان کردم

تا باباجون دنبالم بیاد دلی از عزا درآوردیم 

الغرض خندیدن های مکرر ما و جدی نگرفتن آزمون این شد که وقتی نتیجه را 8 خرداد اعلام کردند

گروه من رتبه نیاورد البته نا گفته نماند که سوالات هم بی نهایت سخت و هوشی بود

و نیاز به تمرکز زیاد داشت

لیگ پایا

باز با این حال حایز رتبه خوب شدیم اما ظاهرا ازبین 2221 تیم شرکت کننده

فقط شش تیم به مرحله نهایی صعود کردند

ان شالله همه آنهایی که زحمت می کشند موفق شوند

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرمحمد
3 تیر 93 7:20
امیراحمد جون همیشه از خوندن موفقیتهات خوشحال میشم و احساس غرور میکنم . چون پسر یکی از دوستهای خوبمی ... اگه مامانت همراهت بود حتما یه عکس از احمد نتاج با زیر شلواری میگرفت ... به امید موفقیتهای بیشتر ...
مادر دوامیر
پاسخ
ممنونم از لطف شما خاله اتفاقا مامان جونم هم با ما بود اما متاسفانه یا خوشبختانه بابا مجید هم با ما بود کلی تاسف خورد که نتونست صحنه را ثبت کنه کلی خودش خندید همش به من می گفت چرا یه عکس دسته جمعی نگرفتید
مامان کیانوش
10 تیر 93 11:55
امیراحمد جون انشااله همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی. خدا مامان و بابات و برات حفظ کنه . منم خیلی دلم می خواست اون دوستت و که خواب مونده بود ببینم