امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

مسابقه بهترین کباب

1394/1/24 9:36
نویسنده : مادر دوامیر
433 بازدید
اشتراک گذاری

اولین 5شنبه بعد از تعطیلات عید ،

برای انجام فعالیت پودمان خوراک مربوط به درس کار و فناوری

مسابقه کباب پختن برگزار شد

بیشتر از کباب ،همکاری افراد گروه مورد توجه داوران مسابقه بود

بلافاصله تشکیل گروه دادیم  من بعنوان سرگروه تقسیم کار کردم

قرار شد جوجه  +منقل+ الکل+ دستکش یکبار مصرف+ میوه مثل پرتقال و خیار +تنقلات  رو من تهیه کنم

بقیه وسایل هم نظیر ظرو ف یکبار مصرف و سیخ و زیلو و نان و

نوشابه و گوشت قرمز  وگوجه را بین سه تا دیگه دوستام تقسیم کردم

همش نگران بودم نکنه دوستام یادشون بره

و بعضی از وسایل را نیاورند

بنابراین خودم کبریت و نمک و فلفل و قاشق و چاقو و لیوان هم در کوله پشتی ام گذاشتم

اتفاقا دوستام هم مثل من نگران بودن اگه چیزی یادمون بره چی؟

اونا هم بعضی چیزا رو مجددا آوردند

بعد از رفتن به مدرسه ،وسایل را با همکاری همدیگر به منطقه سرسبز پشت حیاط مدرسه منتقل کردیم

و شروع به آماده کردن ذغال و آتیش و سیخ کشیدن کباب هامون کردیم

البته با رعایت بهداشت و همکاری بین اعضا

در همین فاصله هم داوران در دو سه مرحله بهمون سرکشی کردند و مواردی را یادداشت نمودند

واقعا غذایی که با تلاش و کوشش خودمون آماده میشه ،خوشمزه ولذیذه خوشمزه

 وخیلی هم زیاد بود نه اینکه همه مادرها مثل مامان من ،اضافه اضافه غذا گذاشتن برامون

یکی دو سیخ هم برای هیات داوران بردیم چشمکآرام

در آخر هم با هم بازی محلی کردیم

گروه ما یه امتیاز مثبت بخاطر ،سالاد درست کردن هم گرفت

اصلا برد وباخت مهم نبود فقط چند امتیاز  بهمراه مثبت یا منفی

برای درس کار و فناوری درج شد برامون.

یک روز خیلی خوب را گذروندیم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فدااااااااااا
24 فروردین 94 10:32
سلام نورچشم خاله :دیگه آآآآآآآآآآآآآآققققاشدی،منتظرمن باش تو اولین فرصت خدمت میرسم برای خوردن کباب دستپخت امیر احمد جون خاله
مادر دوامیر
پاسخ
بی صبرانه منتظرت هستم خاله جون مهربونم
مصطفی وخواهرکوچولوش
29 فروردین 94 8:01
برامدرسه های تهران مثل.امیر احمد جون منتظرم باش تا از شما این تجربیات را یاد بگیرم
مادر دوامیر
پاسخ
چشم منتظر حضور گرمتون هستم
مامان امیرمحمد
2 اردیبهشت 94 19:23
امیراحمد جون خسته نباشی عزیزم.... کبابی که شما درست بکنی واقعا خوردن داره ....
مامان کیانوش
7 اردیبهشت 94 11:30
ای ول این کباب خوردن داره امیر احمد آقا کی بیاییم کباب خوران
مادر دوامیر
پاسخ
در خدمتیم حتما تشریف بیارین