امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

1394/1/22 14:23
نویسنده : مادر دوامیر
552 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزیزم ،وقتی چشم به جهان گشودم.

قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد.

دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو

با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت.

از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که

احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فدااااااااااا
24 فروردین 94 10:34
سلام نورچشم خاله عالی بود ایشالله هزاران سال سایه پر مهر مامانت بالای سر شما باشه خواهر فدای قلب مهربونش بشه
مادر دوامیر
پاسخ
متشکرم ان شالله شما هم همیشه شاد و تندرست باشید
مصطفی وخواهرکوچولوش
29 فروردین 94 8:09
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جا در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید . . . مادر نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم فقد از خداوند میخواهم که خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟ برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم روز مادر مبارک
مادر دوامیر
پاسخ
بسیار عالی و زیبا بی نهایت سپاس دوستتان دارم روز مادر بر مادر مهربون و صبور شما هم مبارک
مامان امیرمحمد
2 اردیبهشت 94 19:22
ماریا جون ، مادرنمونه روزت مبارک عشقم ...