امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

امیر احمد جون و کلاسهای ورزشی

1392/10/19 12:47
نویسنده : مادر دوامیر
461 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تابستون به معنای واقعی استراحت کردم

چون کتابهای دوره اول متوسطه عمومی هنوز چاپ نشده بود  از کلاسهای آموزشی خبری نبود

فقط کلاسهای ورزشی و کلاسهای مورد علاقه ام

صبح روزهای شنبه و دوشنبه به کلاس شطرنج می رفتم

خیلی به کلاسش علاقه دارم

استادم هم آقای دکتر خدا مرادی هستند که بصورت خصوصی با من کار می کنند

غروب روزهای شنبه و دو شنبه و چهارشنبه  کلاس تکواندو

امیراحمدجون و تکواندو

که فوق العاده هیجانی و جالب بود برام

خیلی زیاد به این ورزش علاقمند شدم.

امیراحمدجون و تکواندو

استاد علی محمدی فوق العاده کلاس تکواندو را برگزار می کردند

امیراحمدجون و ورزش تکواندو

مخصوصا اینکه غروب چهارشنبه ها

به لب ساحل می رفتیم و در

فضای آزاد و لب دریا کلاس را برگزار می کردند

امیراحمدجون و ورزش تکواندو -کمربند زرد

چون خیلی با علاقه تمرین می کردم و فن ها را خوب یاد می گرفتم

در آزمون کمربند زرد هم تونستم قبول بشم و

خلاصه بعد از سه ماه تمرین

امیراحمدجون و ورزش تکواندو

و پشتکار از دست استاد علی محمدی  ،کمر بند زرد گرفتم

امیراحمدجون و ورزش تکواندو

روزهای یکشنبه و سه شنبه هم به کلاس پینگ پونگ می رفتم

مربی مون آقای پورکریم بودند

کلاس پینگ پونگ و امیر احمد جون

خیلی با حوصله بودند

در ماه مبارک رمضان و گرمای هوا و دم غروب کلاس برگزار میشد

کلاس پینگ پونگ و امیر احمد جون

ساعت 5.5تا 7 غروب

کلاس پینگ پونگ و امیر احمد جون

خودم به شخصه به بازی پینگ پونگ علاقمند بودم

اما بخاطر گرم بودن زیاد محیط و خفه بودن فضا

کلاس پینگ پونگ و امیر احمد جون

اصلا رغبتی به رفتن به

کلاس پینگ پونگ و امیر احمد جون

کلاس پینگ پونگ نداشتم

آخرای کلاس را کلا تعطیل کردم و نمی رفتم

خلاصه تابستون خیلی خوبی را گذروندم

بقول مامان جونم :حسابی از خودم پذیرایی کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)