امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

مادرم دوستت دارم روزت مبارک

1393/2/2 9:44
نویسنده : مادر دوامیر
571 بازدید
اشتراک گذاری

http://persian-star.net/1393/1/30/RuzeMadar/11.jpg

روز شنبه وقتی مامان و امیرعلی منو به  کانون زبان  رساندند خودشون

به بابل  رفتند  من هم موقع برگشتنم از کلاس یک شاخه گل رز که مامانم عاشقشه

برای روز مادر برایش هدیه گرفتم

بعد رفتم خونه و منتظر مامان جون موندم دیدم غروب با خاله سارا برگشتند

 خاله سارا زودتر اومد بالا

بعد با هماهنگی هم برقها را خاموش کردیم و منتظر اومدن مامان بودم تا بیاد داخل

هدیه روز مادر 93

از قبل شمع ها را آماده کرده بودم و

به کمک خاله جون فورا هر سه تا را روشن کردیم

                    وقتی مامان وارد شد واقعا سوپرایز شد

من و داداش امیرعلی را در آغوش گرفت

امیرعلی هم برای خود شیرینی بیشتر ،رفت جا کلیدی خودش را توی

یک کاغذ کادویی پیچید و

آورد داد به مامان و گفت مادرم روزت مبارک

گل هدیه روز مادر 93

با یک شاخه گل که از قبل تهیه کرده بود

مامان جون هم با کلی قربون صدقه رفتن کاغذ کادویی را باز کرد

وقتی جاکلیدی امیرعلی را دید نزدیک بود غش کنه

به هرکی هم که زنگ میزد روز تولد حضرت فاطمه س را تبریک بگه  ،

کل جریان رابا شور و ذوق و آب و تاب تعریف می کرد

 

و آخر هم شاخه گل منو به اداره برد

تا همکاراشم از شاخه گل من بی نصیب نمونند

روز مادر93

 

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “
مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشققلب
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .ماچ

 

 ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ
"ﻣﻬــــــﺪﯾﻪ " ﺍﺳﻢ ﻣﮑﺎﻥ ﺍﺳﺖ
ﻭ " ﻓﺎﻃﻤﯿــــﻪ" ﺍﺳﻢ ﺯﻣﺎﻥ؛
ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻤــــﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺯﻭﺩﯼ ﻫﺎ ...
" ﻣﻬــــﺪﯾﻪ " ﺍﺳﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ
ﻭ " ﻓﺎﻃﻤﯿــــﻪ" ﺍﺳﻢ ﻣﮑﺎﻥ ...
ﺍﻥ ﺷﺎﺀﺍﻟﻠﻪ ...
ﺍﻟﻠﻬــــﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﯿﮏ ﺍﻟﻔــــﺮﺝ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فدا
31 فروردین 93 9:18
سلام نور چشمم:امروز را به مادر مهربونت که هم مادر نمونه است هم خواهر ،هم همسر ،هم دختر ،هم عروس،هم زن عمو،مخصوصا عمه وخاله نمونه هست را تبریک میگویم وحاضرم تک تک این نمونه بودن هایش را توضیح بدم وثابت کنم انشالله در دنیا وآخرت با حضرت زهرا (سلام الله علیها محشور باشد.راستی کارمند زن نمونه را یادم رفت خواهر فداش بشه .واقعا از هر نظر نمونه است اخلاق ،ایمان ،نجابت و............امیدوارم عیدی واقعی شواز صاحب امروز بگیره.
مادر دوامیر
پاسخ
خاله شفیق و رئوفم این روز قشنگ را به شما هم از صمیم قلبم تبریک می گم عاشقتم
مامان امیرمحمد
31 فروردین 93 12:00
زنان قبل از مادر شدن، «پری»اند، اما بعد از مادر شدن تبدیل به «فرشته» می‌شوند... فرشتهٔ زمینی روزت مبارک
مادر دوامیر
پاسخ
سه چیز در دنیا بی نظیر است مادر..................... عکس مادر......... سایه مادر روزمادر را به شما هم مادر نمونه تبریک می گم
مامان امیرمحمد
7 اردیبهشت 93 10:24
آفرین به دوتا پسر گل که دل کوچیک مامانشون و حسابی شاد کردند ...