امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیر های مادر

کاندیدا شدن برای شورای کلاس

1393/11/14 10:52
نویسنده : مادر دوامیر
520 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز امیرعلی جون با شتاب و عجله خودشو به مامان جون رسوند و

گفت : من فردا باید با کت و شلوار برم مدرسه

مامانم گفت : آخه کت شلوار برای مراسم رسمی ست نه برای مدرسه

گفت : من کاندیدای شورای کلاسمون  هستم

باید تبلیغات و سخنرانی کنم خیلی مهمه که لباسم رسمی باشه 

وقتی دید مامان حرفاشو قبول نمی کنه گفت : خانم معلمون گفته،

باید فردا ما با کت و شلوار بیایم مدرسه وگرنه ما رو دعوا می کنهچشمک

خلاصه فردا صبح با کت و شلوار مشکی ، شیک و پیک رفت مدرسه

ظاهرا بنده خدا درست گفته بود چون خانم معلم هم حرفهاشو تائید کرد

البته بدون جمله "ما رو دعوا می کنه"دروغگو 

گفته بودند" اگه داشتین بپوشین بهتره"

خلاصه امیرعلی جان با اون تیپ و قیافه رفتند پا تخته

،

در حضور اقای مدیر و خانم معلم

ظاهرا هم کمی سخنرانی نمودند

بعداز معرفی سایر کاندیداها که هشت نفر بودند ، 4نفر رای آوردند

فرماندار  ،شهردار ، معاون فرماندار ،نماینده شهردار

امیرعلی جان معاون فرماندار شدند و ماهان جون فرماندارمحبتتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مصطفی وخواهرش
20 بهمن 93 10:17
خاله فدای تیپ آقا معاون بشه.توذات امیر علی جون مدیریت هست وبالقوه در وجودش قرار داره .در تمام مراحل زندگی موفق وسربلند باشید.
مادر دوامیر
پاسخ
سپاس از لطف و ارادت بی نهایت شما خیلی خیلی دوستتان دارم
مامان امیرمحمد
6 اسفند 93 8:10
امیرعلی جون معاون فرماندار ، چه پست مهمی بهت دادن . امیدورام در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی ...